Ontvangst | 13:00 - 13:30 uur |
Aanvang | 13:30 uur |
Pauze | 15:30 - 16:00 uur |
Einde | 18:00 uur |
Hoe maakt u van een klantcontact de ultieme klantrelatie-ervaring voor een duurzame samenwerking? Daar waar het vakinhoudelijk gerelateerd communiceren veilig voelt voor de reguliere adviseur, vraagt een acceptatie als trusted advisor andere vaardigheden. Hoe versterkt u op een praktische en natuurlijke wijze de verbinding met uw klant en wordt u als volwaardig sparringpartner gepercipieerd? Hoe creƫert u cross-sell mogelijkheden en benut u de verschillende stakeholders om uw doelen te bereiken op een doeltreffende manier?
In deze Powerworkshop leert u hoe u in alle vormen van klantcontact (bij bestaande klanten) uw impact kunt vergroten, waardoor uw klantgerichtheid groeit, u een betere relatie bouwt en meer bereikt.
De training combineert de belangrijkste commerciƫle en klantgerichte succesrecepten van de verschillende vaardigheden in klantcontact.